11. oktober 2020

»Takšni oglasi so lahko: kredit brez stroškov odobritve, do sedem let brez zavarovanja in super ugodno obrestno mero, dnevi potrošniških kreditov po ugodnejši obrestni meri in brez stroškov odobritve.«

Tretnjak navaja primere potencialno zavajajočih oglasov za potrošniška posojila.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
19. oktober 2024

»neupravičeno visoke stroške posojil«

Moky Makura je pojasnila, kako medijsko poročanje vpliva na stroške posojil za afriške države.
21. januar 2020

»Osnovni cilj ukrepov je domnevno bil znižanje obsega rasti dolgoročnih in nenamenskih potrošniških posojil prebivalstvu«

NLB poudarja, da je osnovni cilj ukrepov znižanje obsega rasti dolgoročnih in nenamenskih potrošniških posojil prebivalstvu.
26. maj 2022

»Za tiste, ki že imajo kredite s fiksno obrestno mero, to neposredno ne vpliva praktično nič.«

Hribar pojasnjuje, da dvig obrestnih mer neposredno ne vpliva na tiste, ki imajo kredite s fiksno obrestno mero.